DATOR/MOBIL-KVÄLL

Hej alla nu har jag precis pratat i telefon med emma!<333 jag älskar verkligen deej emma du är såå himla snäll, glad och har en as kul humor som inte så många kanske förstår fast när man fattar så har man roligare med dej än du anar!
Vi pratade om en lite speciell blogg xD...som emma hitta på nån konstig"nya modebloggar hemsida"
sen prata vi om mitt nya rum och hur hon hade det på sitt land och sen typ svamla vi baraxD.
När jag och emma hade lagt på efter ett tag... så smsa vi"som vanligt",
sen kom andrea&julia med i bilden och nu smsar jag med dom tre, och lite med fiia<33.
Aja nu ska jag spela siiims 3 för första gången lr jag har ju spelat hos kompisar och så men första gången hemma hos mej på min dator i mitt rum i min säng!
puss&hej sims väntar på meej!! xP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med hedda <3333

2010-01-07 @ 17:36:00
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: linn<3

hej sötnos! Sakanr dig jätte mkt! Vad fin din blogg har blivit<3

Vi ses på tisdag tror jag...

P o K

Linn

2010-01-08 @ 05:04:39
URL: http://truefulltrust.blogg.se/
Postat av: hedda<333

ÅÅÅH!!! linn saknar dej jätte mkt oxå!!!

är du i thailand för du svarar inte på mina sms!!!!



Är det på tisdag du kommer hem??<3

2010-01-08 @ 12:00:39
Postat av: paloma<333

Fiin blogg!!!<33

e the sims 3 roligt??<333

puss!!<333

2010-01-29 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0