2 Januari!

hejsan allesammans! idag är det 2januari!
jag vakna halv 9 idag av... att klockan ringde, skulle aldrig klara av att vakna av mej själv den tiden!! jag drar på mej ett par mjukisbyxor och en vit trekvartsärmad tröja! slänger i mej lite flingor och kollar på tv! sen när jag kollat på tv ett tag får jag en sån himla lust att ta ett varmt bad! sååå aah nu ska jag göra det och efter att ha bada så ska jag fixa mina naglar"igen" och sminka meej"igen"
sen ska jag gå ner i centrum och köpa en buss remsa och sätta mej på bussen till FIA NORIN! ahahhaahah aja nu ska jag hoppa i badet innan det blir kallt! så
puss&kram
hahhaha gammal bild!

Kommentarer
Postat av: paloma<333

haha det kommer jag ihåg!!<333

2010-01-29 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0