yesterday all my problems so far away....

NEJ GLÖMDE SÄGA VAD JAG HADE FÖR MEJ IGÅR HÄR FÅR NI HÖRA!!
Ahahahah igår jag en ritigt härlig rolig dag!!
först så åkte jag lovisa mika nicki frida och alex in till fältan<3
Emma och linn skulle oxå till stan så dom åkte på samma tunnelbana och buss fast dom skulle se bio;)
aja vi 6...tror jag....aaah 6 skulle köpa en present till emma som fyller år imorgon!!!<3 kan tyvärr inte skriva vad hon fick men det var en fiiina sacker som jag hoppas hon gillar!!=D
har
låtat andreas fina mössa förlåt kunde inte motstå den är så sköön!!
aja efter att ha varit på stan och tagit en macflurry på mc´donalls lr hur det nu stavas!!xD så åkte vi hem fick sjus av nickis mamma =)
då var jag lovisa och alex tillsammas alex åt hos mig efter att ha ätit åkte vi hem till lovisa och var med henne andreas filip och gustav vi hade jätteroliiigtxD först såg vi lite på en usel film sen visa jag och alex en vidio på lovisa när hon sov för filip "han skratta ihjäl sig"
sen tog vi typ värsta lång promenaden!! i dont know why<3
sen var jag när typ klockan var 10-11 åkte jag och mamma till några kompiisar!!=D hade roligt där kolla på den här filmen the ugly truth
JÄTTEROLIG FILM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0