SKÄMS PÅ MIG!!!!!

SKÄMS SKÄMS SKÄMS PÅ MIG!!!!
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR SÅÅÅÅ SJUK DÅLIG UPPDATERING!!!
aja nu har jag sagt förlåt ett antal gånger....let´s talk about something else!
i helgen har jag varit med kompisaaaar!!
först på fredagen var jag med benjamin emma linn frida och anni på kvällen såg jag en braig film med anni!
sen var jag med gustav emma ett tag på lördagen sen kom linn och anni också med och lekte med oss xD<3
Vi körde med andra ord ett sällskaps spel så sjukt roligt om man gör om vissa ord;)
på söndagen var jag med emma och linn vi var mest inne på denna hemska bloggen!!
http://detfinnsandra.blogg.se/
GÅÅ IN OCH LÄÄÄS!!!
juste på typ lördagen åt jag och andrea ett helt tuggummi packet på samma gång!!! snacka om vilka bubblor det blev!!!!
DET VAR EN UNDERBAR HELG!!










OJ nu har jag fått blå färg här ingen aning hur det hände!!!
ahahha
ajaj idag slutar jag kl 11 och börja halv 9 typ bara 2 timmar i skolan!!! sjukt skönt sen var jag med julia som jag mötte i centrum 12 hon hade oxå halv studiedag!!;)
vi testa kläder och jag köpte en vit bh för 129krxD
sen köpte vi glass lr julia gjorde jag köpte läääsk!!!=D






puss!!<3333




Kommentarer
Postat av: Rebecka!

ahahha guud vilken fuul bild på mejj!!! <3333 puss

2010-02-23 @ 19:40:09
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: ???

Varför skriver du förlåt? Det är inte direkt så att någon blir ledsen för att du inte uppdaterar!

??????????????????????????????????????????????????????

2010-02-25 @ 20:40:03
Postat av: julia

HAHA Hedda var fan kommer dom där bilderna på mig ifrån? S J U K A.



Love u! :)



???: jag blir ledsen när hon inte uppdaterar :(

2010-02-28 @ 00:27:44
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: hedda<333

GUD REBECKA DU SER AS COOL UT!!!!<3333



ahahhahahah jag vet julia dom bilderna är as roligaa!!!!! hahahahahah!<333

älskaar deeej meed!!!<3333



precis där ser du julia blir ledsen om jag inte skriver!!!!

varför går du ens in på min blogg och lägger ner dig på att kommentera om du inte vill att jag ska uppdatera!!!

2010-02-28 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0