alla hjärtansdaag!!!

HALLÅ ALLA!!! nu är en av min älsklingsdag här!!!
alla hjärtans dag!!
WOHOO!!!
idag på denna mysiga dan har jah delat med JULIA!!! vi har varit i stan från tidig morgon till sen efter middag!=D först såå vakna jag kl halv 9 på morgonen och åt en god frukost björnbärs te och mackor!=)<333
sen så typ ...vet jag inte vad jag gjorde... och efter att inte vetat vad jag gjorde såg jag på värdens hemskaste fast bästaste fiilm!!! grät ihjäl mig!!! "ALLT FÖR MIN SYSTER" ni måste se den jag ska nog läsa boken!! SJUKT BRA!!
aja sen körde pappa in mej och julia till stan!! as skönt att få sjus!!=D
inne i stan gick vi på affärer och testa kläder som vanligt.... såg tyvärr ingen söt kille denna alla hjärtansdag men jag brukar göra det xD<3
dom här kläderna köpte jag!=)
allt från zara och allt på värsta rean!!
Klänning på rea från zara<3
t-shirt från zara reaaaa
och en till t-shirt från zara på såklart... REAA!
Sen gck vi på hundra andra affärer men allt kändes så dyrt efter att ha varit på typ SUPERTRUPER REAN PÅ ZARA!!!
så jag eller varken ulia köpte något mer!!
eller jo föresten vi gick på ett super dyrt cafè köpte en liten macka för 60 spen!!! och julia nån liten muffin för 40!!!
svin dyrt ställe men det var ett väldigt mysigt cafè<333
kolla bara hur bekvämt jag sitter xD
sen typ kl 6 åkte vi hem pappa hämta såå himla skööönt!!! slippa tunnelbanan=)
hemma hade mamma köpt gelehjärtan!!!I LOVE GELEHJÄRTAN!!!!;)
goppas ni hade en lika rolig alla hjärtansdag som jaag!!! =D<3

Kommentarer
Postat av: Daphna

Gud vad gott det ser ut!!

2010-02-22 @ 18:34:49
URL: http://daffsi.devote.se
Postat av: hedda<3<3<3

Ahahhah aaah super mumsigt!!<33

2010-02-22 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0