VAMPIRE DIARIES!

Haha, vet att jag tjatar men det är värdens bästa serie.
Har sett klart alla avsnitt och kan verkligen inte hålla mig tills avsnitt 12 kommer ut på andra säsongen.
Några säger att det kommer om en vecka men jag har hör från flertals källor att avsnitt 12 "the descent" kommer släppas ut den 27 september.
Det är typ så att i usa tar de ett juluppehåll eller något sånt enligt många bolggar och hemsidor så vi svenska kommer inte få se avsnittet förns den 27 sep!
Hoppas det inte stämmer! 4 VECKOR! ALDRIF
DET ÄR EN MÅNAD DIT!
Hur kommer jag stå ut? JAG KOMMER INTE STÅ UT!
Puss
ska gå och sova nu efter en lång mysig kväll med Emma J, Fredrik Björn JUlia och Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0