SERIE TIPS!

Hejsan!
Igår sov vilma hos mig! Hon har fått hela Vampire Diaries (Första säsongen).
Vi satt och knarka alla avsnitt till tre på natten.
Åh det är så spännande.
Var inget "fan" först, tyckte bara "ah visst det är väll spännande men inget jag kommer vilja följa, men ååh sen såg jag ett avsnitt av första säsongen och blev fast!
Alla som inte följer MÅSTE verkligen börja se, jag är helt beroende nu!
Kan inte fatta att jag missat en sådan otroligt spännande, gullig och bra tv serie.
Ska önska mig hela säsongen i en efter julklapp.
Sen idag så har jag också varit på musikal. Med min kompis, som bjöd med mig.
Nu ikväll ska jag på middag. Får se om jag skriver mera
pUSS!

Kommentarer
Postat av: linn<3

a, o vanta da tills du ser andra sasongen!! men du maste se hela forsta forst! pok

2010-12-27 @ 08:55:43
URL: http://truefulltrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0