JULAFTON

DET ÄR JULAFTONS MORGON!
Så mysigt! Jag och mamma ska göra egna köttbullar idag och baka lussekatter!
Har inte öppnat några paket än men kanske gör det snart eller så öppnar jag alla ikväll. SPÄNNANDE!
Jag vaknade just.
Har ätit frukost, försökt installera sims 3 på min macbook pro men det gick inte särskilt bra! Haha
Jul bilder tagna av mig!
Vårt hemgjorda pepparkakshus.
Ser det inte mumsigt ut!
Julgranen. Maja är helt galen i den hon typ attackerar den hela tiden och börjar leka med julkulerna som hänker längst ner:
Sista & första bilden är jag nöjdast med. Därför fick den vara med 2 gånger,
om ni undrar.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Gud vilket fint pepparkaks hus, GOD JUL HEADOOON!

2010-12-24 @ 10:53:43
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vårt pepparkakshus blev ju sjukt snyggt. Min sida blev bäst :) Allt ser så mysigt ut hemma, saknar er!! <3<3<3

2010-12-26 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0