Super mysig lördag och TIDIG söndag

Hejhej.
Jag vaknade lockan 07:13 idag av mig själv! AV MIG SJÄLV PÅ EN SÖNDAG!
Ni hör ju hur konstigt det låter jag somnade halv 1 igår och vaknade 07:13??
Mer saker som hände igår var t ex som att jag och mamma åkte och stor handla det första vi gjorde efter frukost, köpte lite nödvändiga höst grejer som sockor, strumpbyxor, vantar osv. Så gick vi också och testa kläder men köpte inget. Sen efter att varit i kläd zonen eller vad vi ska kalla det gick vi till mataffären och shoppa loss där.
Mamma köpte rätt tråkiga grejer som bröd, fil, mjölk, flingor, äpplen osv medans jag direkt gick och köpte 1kg
Godis! :S Det kosta bara 3:90 hg då får man passa på!
Sen köpte jag massa vindruvor också säkert över 1 1/2 kg.
Det här är typ en fjärdedel av allt jag köpte! Haha jag är galen i vindruvor:)
Senare på dagen var jag med jonna och emma. Vi var hemma hos jonna och busa med hennes lilla mini sköldpadda. Jag fick en skrattattak som varade i typ en halv timma "out of no where"
Jonna
Emma

Jonna pussar sköldpaddan "som jag inte kommer ihåg namnet på så vi kallar den Simon ;)"

Sköldpaddan Simon
Simon upp och ner
Vid middags tid åt jag en god flott middag med pappa "Oxfile med pepparsås och flyftpotatis" sjukt gott.
Sen på kvällen åkte jag hem till Linn dit alexandra också kom lite senare för att sova där. Vi såg en lite misslyckad film :S Trodde det var en komedi men det var det inte! Sen såg vi lite på en film som gick på 5:an.
Jaa de var nog min dag igår... Sen när jag kom hem från linn hade pappa ätit upp närstan halva godis påsen jag köpt! Pappor man kan inte ha godis hemma...
Nu ska jag gå och se på tv eller något kul puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Hahah åhhh vad gott med godis! ;) HEDDA JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA VÄN!<333

2010-08-29 @ 11:45:15
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: jonna

HAHAHAHAHAHAH SIMON?!?! :D

vafaaan ;)

vilka bilder Hedda, love you <3

2010-08-29 @ 21:56:07
URL: http://utanallvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0