Tidig Tisdag

Svejsan Svejsan!
Idag fick vi sluta tidigt efter som det är massa utvecklingssamtal som pågår och så. 11:30 sista lektionen, as skönt.
Nu kommer vi ha så veckan ut börja nio sluta halv 12. När vi slutat gick jag Linn Emma Mika och Niki hem till Linn och laga lite lunch "Pasta, tortelini, spagetti, skinksås, kantarellsås, mini morötter och smoothi"
Mums Mums Mums. Jag var med dom till halv 3 för då skulle jag fara och träffa Andrea så jag gick ner till hållplatsen hoppa på bussen till Andreas skola och träffa henne. Vi for till centrum en sväng, sen in till stan, jag köpte en jättecool almenacka hon en  super snygg tröja.
Och efter typ några timmar i stan åkte vi hem och åt middag.
Just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, jag och mamma har varit och köpt lite olika te sorter och frukt, så vi ska ha lite nyttigt tisdags mys och se på film snart. Men nu börjar fångarna på fortet så Puss!
Dagens Outfit:
Rosa-lila tröja: JC
Blått-svart lång linne: Bikbok
Strumpbyxor: H&m

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

värkar som en mysig dag, jätte snygg outfit har du också bästavän! ÄLSKAR DIG! Puss och kram<333

2010-08-31 @ 22:05:13
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0