Regn regn och mera regn

Hejsan hejsan, idag kan man bara sãga regn, regn och mera regn. Det vãrsta ãr också att just idag skulle skolan såklart fixa en utflyktsdag! Jippi! Det õsregna hela dagen och vi var ute mitt i skogen och hade någon himla 10 kamp. Det var inte sãrskilt kul. Aja efter en lång regnig kall dag i det grå cyklade jag linn och alexandra hem i himle duschen till linn och gjorde varm choklad. Just nu ãr jag och alexandra hem hos linn och vi har kollat på två skrãckfilmer "Room 1408 & the hitcher"! SUPER LÃSKIGA! Nu ska jag snart hem, men puss puss.

Kommentarer
Postat av: Josefin

skiiitjobbigt med regn!! :(



Pusss <33

2010-08-25 @ 21:18:47
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0