Med julia!

Hejsan! Igår var jag med Julia. Gud så mysigt vi hade. Först cyklade vi en lång cykel tur till en jätte fin brygga där badade vi och sola hela långa dagen! Det var så varmt vi cyklade i bikine ett tag för att vi var så varma.
Aja sen åkte vi hem och åt. Och senare på kvällen for jag hem till julia och vi såg en film. The Notebook, värdens bästa film! Jag älskar den, det gör jag verkligen!
Men idag skulle jag göra något med någon, men jag har glömt bort med vem. Jag chatta med henne igår men jag kommer inte ihåg vem! :S
Nu ska jag borsta tänderna så puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Hej heddi, det ska bli så kul imorgon!!

Hela min blogg har raderats av någon konstig anledning, så jag har fått skapa en ny, fast under samma namn, så läs och komentera gärna även fast jag bara har gjort ett inlägg typ ;) Puss<33

2010-08-15 @ 17:34:32
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

sv: ÄLSKAR DIG MERA BÄSTAVÄNN!<3

2010-08-16 @ 10:21:16
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0