BLOTTAREN!

Okej det här är från i fredags (fredag den 13:de)
För er som inte redan vet det så... JAG OCH CELINE BLEV BLOTTADE DÅ! Av en man 50+!!
Jag och Celine satt och hade picknick på en pytteliten ön, vi har mysigt och allt sånt där tills vi hör någon ropa från ön mitt emot "hallå!" ropar en mans röst! Då reser vi oss upp och ser en naken man stå och vinka till oss. Spritt språngande naken. Sen börjar han typ göra någon jäkla naken dans, precis när jag och celine ska cykla där ifrån så ropar han på engelska Take your bikes and meet me her som we can speak. Då får vi panik och ringer polisen, som säger att vi ska cykla där ifrån och att dom ska åka dit. Det gör vi vi cyklar allt va vi har mot police stationen och berättar alltför dom där också!
Alltså herregud! Snacka om Äckligt!
Sen tappa jag bort min mobil och Celine blev stucken av ett bi och våran dyra pizza smaka piss! Snacka om fredad den 13:de! OTUR OTUR OTUR!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

GUD VAD ÄCKLIGT OCH LÄSKIGT!!!!

sv; haha din fredag värkade ju vara lite mer åt det motsatta hållet ;) haha som sagt, ussschhhhhhh vilken äcklig gubbe!! Har du hittat din mobil? Hhi puss love you <33

2010-08-14 @ 20:11:08
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUSH VAD GALET.

Vad hemskt!!!

2010-08-16 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0