PRESENTER

Hej nu har jag kommit hem från stan;) åt en macka på ett jätte mysigt fik!
Prata precis med linn i thailand!! Är jätte avundsjuk på henne för att hon får vara i kok heta thailand och jag sitta här hemma!!!
FAST JAG FYLLER JU ÅR!! Så ska inte klaga ;)
Här kommer lite bilder å presenterna jag fått=D
En tavla"målar duk" som man kan maka fina teckningar på:)
oljefärg<3
skiss böcker
Några böcker
mer målafärg!
Björn borg skor!<3
Knä strumpor från amerikan apperel
Body butter"body shop"
Converse
addidas kl

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

GUD VAD FINA SAKER!<333 jag vill också fylla år!XD <3 haha love you bästavän :):D

2010-04-09 @ 17:16:26
Postat av: Ellie<33

Gud va mkt fina saaker!!!<33

GRATTIS GMN!!!<333

2010-04-10 @ 10:38:47
URL: http://elliemcsmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0