MED ANDREA!!

Hej mina älsklingar!
Igår var en helt underbar dag andrea hade en liten överrasknings grejgroj för mig!!
Först så kom jag hem till henne sen åkte vi till ropsten och jag hade ingen aning om vart vi skulle sen åkte vi in till stan, sen inne i stan bjöd andrea mig på macdonnal's;)
Sen gick andrea och tog ut bio biljetter till en bio och jag hade ingen aning om vilken!!
När vi sitter inne på bion med popcorn och läsk i knät har jag fortfarande ingen aning om vilken films som ska visas!
Sen börjar filmen... The Bountyhunter!
Den var AS rolig och bra jag och andrea skratta jätte mycket!! Fast ibland fatta man typ inget!!
Aja sen går vi lite i stan innan vi åker hem till andrea!
Hos andreas place äter vi god middag oxfile och klyftpotatis :P
Efter maten blir det kladdkaka med strössel och grädde!!
Kvällens film var DJÄVULEN BÄR PRADA! AS BRA FILM!!<3
Fick en jätte bamse choklad ask i födelsedags present av andrea och daniela! TACK TACK TACK! Det är jätte god choklad i den! hahah har ätit några bitar!
Nästa dag, alltså idag så vaknade vi och åt bakatbröd med smör på!
Sen cykla vi hem till Lisa-Mari och hoppa studsmatta!
Underbar, varm, solig härlig dag idag!!!
HAhah ska åka till några andra kompisar, som bor inne i stan och fika så...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0