SAKNAT ALLA MÄNNISKOR!

Heej igen!!
Det här får gå snabbt för jag måste göra många saker innan kl 10, då mamma vill ha mig i säng med en bok framför facet!
Hahahh
Idag var jag i skolan! Har saknat alla jättemycket! Många var varmt utomlands bruna, Googlebrända, Eller blekfisar! ;)
Fick lite Grejor av mina kära vänner idag efter som jag fyllt år under lovet!
Så detta var alltså dagens Presenter xD:
Tack mina pluttar!
Jätterfina saker!!!
Idag har jag bara slappat framför tv med en skål flingor i knät.. Eller jag gick faktiskt en promenad ute i det fina vädret och träffa lite folk man kände igen och hälsa på.
Hahah Dagens outfit:
Strumpbyckor: Zara         Skinnjacka h&m
Vittlinne:h&m                    Sjal: Thailand
Vittunika-linne:H&m           Skor: Converse
Kunde verkligen inte bestämma om jag skulle ha utsläppt eller hästsvans!!!!Vad tycker ni jag passar bäst i?
Körde på utsläppt för att inte frysa om öronsnibbarna;)
Hahah solbrillorna fick också ryka bort för ingen sol den morgonen!:(
Aja måste plugga, duscha, städa mitt skrivbord, städa resten av mitt rum, rensa min kamera, ringa andrea och ta vara på mina presenter jag fick idag!!
Puss!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0