KLÄDER/DATOR/LUNG MUSIK

Hej nu sitter jag här framför datorn och slappar Fia kände sig lite sjuk så vi kunde inte vara idag men vi ska ändå göra något ikväll kanske inte sova över och det är ju trist men något ska vi ändå göra och det är skoj!"!<333
Idag var jag med alexandra vi var i centrum prata åt värsta melliset och spela tv spel sen dansa vi som galningar i centrum! =D HAHAHAH!!
Nu är jag hemma och vi ska snart äta "Thai-mat"
Här kommer lite bilder på kläder jag önskar mig!
Det här är två av dom bästa lugna låtarna enligt mig.

Kommentarer
Postat av: annie<3

vad heter låtarna?

puss ♥

2010-04-03 @ 19:26:31
URL: http://byanni.blogg.se/
Postat av: Hedda<3<3<3

Haha, how says & hallelujah<333

2010-04-04 @ 09:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0