SORRY!!!

Heej alla föörlåt föörlåt FÖRLÅT !!! att jag inte har skrivit på länge jag är jätteledsen!!!<3 men jag har bara inte hunnit!!! aja... igår var jag med rebecka och andrea vi sprang barfota i snön!!!! IIIIIISKALLT!!!!!<3
och idag har jag varit i gamlastan med typ hela värdens 6or!!!xD och shoppat det var fan snöstorm ute!!!!!!! och jag hade helt fel kläder!!!as kallt!!! efter gamlastan var jag tvungen att gå upp och sy med bajs ulrika för att hon var såå missnöjd med mitt förkläde och sen var jag med lisa!!<3 vi hade jättemysigt!!! först satt vi och vänta på bussen typ 1 timme och sen drev vi om kring i snostormen och försökte hitta hennes hus!<3 xD och jag halka typ 6 gånger!!x(
sen hitta vi hem och bestämde oss för att sjunka ner i hennes soffa och kolla på film med kokhett honungs teee!!!<3
nu har jag precis ätit(kyckling klubba) och ska snart ta ett varmt,skönt bubbelbad!!!!<33<3<3
fina bad grejor xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0