NYÅR!

Hej alla idag är det nyårs afton jag har varit med andrea lite som sovde över här igår<33 vi hade jättemysigt!<3 såg en film på trean =)
sen var jag med lisa mari vi hade döö roliigt!! =D
aja sen efter att lisa mari gick hem kl 5 så började jag fixa mej för kvällen det är ju nyår och vi ska hem till vilma såå lite fin måste man vara! jag har på mej ett vitt spetts linne en svartkavaj och strumpbyxor!
Face make-up maskara läppglans och glitter eye-pen<3
aja sen visste jag verkligen inte vad jag skulle göra med håret men jag bestämde mej för att platta det!<3
aja nu ska jag åka hoppas ni får en riktigt härlig nyårsafton men mycket raketer och skratt för "SLUTET GOTT, ALLTING GOTT"!
puss& kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0