NORMALT OCH VAAANLIGT!!

Idag är en helt vanlig dag, i mitt normala liv jag vaknar 8 av att klockan ringer somnar om vaknar av att klockan ringer kl 9 somnar om vaknar av att mamma kommer in i mitt rum och försöker få upp miig ligger kvar i sängen en timme sen går jag upp och kollar på tv! sen blir ju typ klockan halv 1 och då är det dags för lunch såå jag kokar ihop lite makaroner på 1 min med pesto på sen så ska jag och andrea L göra något vara barnvackt åt hennes kusin som är typ 4<333 =) aja jag ska bara kasta i mig makaronerna och klä på meej sen dara jag hem till henne<333
PUSS OCH HEEJ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag förstår det hedda, vi går alltid upp så sent. Alltid typ halv ett, hej jag har precis vaknat vad ska du göra idag :D

<33

2009-12-27 @ 16:05:24
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: hedda<3

"Vad ska du ha på deej idag" vad har du på dej för vantar xD

2009-12-27 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0