Mondags mys med Fia<3<3

Hejsan sötnosar idag har jag varit med Fia<333 vi har haft jättekul!<3 först gick vi hem till mig och åt onyttigt mellis Lussebullar och typ äppelpaj med sprutgrädde!!<3<3
sen åkte vi hem till fia och jag tappa bort min bussremsa!! xD Men tjejen i bussen var super snäll så jag fick åka med ändå!!!<3
Hemma hos henne åt vi mackor!!!! och var med hennes söta hund"ELSA" hon behövde en kiss stund såå vi följde med henne!<3
sen åkte vi hem till mej och ååt middag och öppnade våra jul klappar jag fick en super god body butter och ett par super snygga örhängen fast jag har ju inte hål... men men.. det är tanken som räknas<333<333 och hon fick en choklad tvål och en sovmösse grej som det står SEXY på xd<3333
shes got really glaad :)And mee tooo!!<3
nu sitter vi framför datorn och ska kanske ner i centrum snart såå
PÖSS&KRÄÄM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0