klappar!

Snart är julafton över... peppar kakor och godis sättes fram... åt upps. Kalle anka sattes på... stängdes av. Tomten kom gick ut... Aaah nu är det bara kvällen som är kvar en lång promenad med alla gäster hyra massa filmer minst tio gå hem se karlbertil johnsson som börjar 7 för er som inte sett det  X) äta JUL MIDDAG! öppna kanske nåt paket till och sen se alla filmer!! Julen är riktigt mysig tycker jag=)<3 våran gran X)
nu ska jag skriva lite vad jag fick det var inte såå jätte mkt men jag ska få mera av farmor och farfar<33
Mamma: biljetter till singing in the rain...smink...body butter...1000kr...skor...mössa... twilight saker... strumpbyxor...nagel grejor...tvål...smycken och andra saker.
Hanna: två twilight affischer"stavning" en twilight tidning en twilight teckning
haaha bara twilight prylar =D
pappa:sims 3 ...1500...body splash... dator... vi skulle ju fått resan till irland och få se på paul macartny som en present från pappa men det blev ju inte av och vi fick ju inte tillbaka alla pengaar såå det blev ganska lite från pappa
farmor farfar: 500... smink xD
aah det var det de =D
såhär seer mina sor ut på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0