JULAFTON!!

God Jul allihopa!!! hade ni oxå svårt att sova i går xD <333 det hade jag!!! jag kan bara inte sova när det är någon stor dag efter!!! jag har fått lite presenter nu på morgonen 500 kr av pappa ;) en teckning på edward cullen av min stora syster kanske kan visa en bild snart för min dator cpar lite så jag kan inte lägga upp egna bilder =//
och av min mamma fick jag och pappa och hanna biljetter till singing in the rain musikal x) Ahahah jag vet inte riktigt vad jag tycker om det
sen fick jag ett par vantar och mössa av mamma<333
sen ska jag få mer ikväll av tomten!!
Vi ska bara fira hemma hos mej med familj och släckten kanske<3

H A E N T R E V L I G J U L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0