JÄVLA TISDAG!

HEJ ALLA, JAG ÄR AS FÖRBANNAD!!!
Idag har typ varit den värsta dagen i mitt liv förutom när morfar dog!! först kommer jaag till skolan och mina tår år isbitar!!! sen så har vi idrott och jag typ slog i huvet så jag fick värsta huvudvärken efter det hade vi ett oförberätt SO-PROV!!! Jaag kunde serigöst inget jag gjorde 5 frågor av 20!!! ÄR JÄTTESUR PÅ MIN SO LÄRARE! XD
Sen så sen började en arab i vårklass han har typ flytt från ett krig lr nåt!!!

OCH SEN HADE VI FUCKING SYSLÖJD MED GLÄDJEDÖDAREN ULRIKA!!!
JAG HATAR HENNE SÅ JAVLA MKT!!!! NI FATTAR INTE!!!!!!! VI hade så här den sista slöjd lektionen på året! och alla sitter och syr och och jag är färdig... och det är en halv timme kvar så jag bestämmer mig för att sätta en till grej på mitt förkläde som vi nu syr! och jag är as stressad för allt gick typ åt skogen såå jag slarvar lite! och sen i slutet av lektionen så behöver jag hjälp att såtta fast bandet på förklädet och GLÄDJEDÖDAREN BA! "DET HAR ÄR DET FUULAST FÖRKLADET JAG NÅNSIN HAR SETT, DU HAR SLARVAT SÅÅ HIMLA MKT ASSÅ KOLLA BARA HÄR" OXH SÅ VARDET TYP BARA LITE TRÅDAR HON PEKA PÅ OCH JAG SKULLE JU KLIPPA BORT DOM senare typ hemma för det är ju inte såå svårt! och hon ba "INGEN I DIN FAMILJ KOMMER VILJA HA DET HÄR FÖRKLÄDET! DU MÅSTE GÖRA OM DET!!" JAAA  ÄR SÅÅÅ JÄVLA ARG PÅ HENNE!!! HON HAR INGEN SOM HÄLST HUMOR"INGEN!!!" OCH HON TYP ÄR VÄRDENS ELAKASTE!!!!! HON ÄRR FAN CP STÖÖÖÖRD JAG LACKAR!!!! och jag skulle lämna in en färdighets lapp för det var typ jätteviktigt annars fick man typ från varo från alla lektioner på terminen!!! =S och hon ba """men hedda du är ju inte alls färdig jag skulle aldriiig  låta släppa i väg deej med ett sånt fult förkläde!!!"......alla sy slöjd lärare är typ as knäppa innan denhar kossan hade vi en kines som sa att jag var knäpp och inte kunde något , och innan henne hade vi en man inte fick fråga om hjälp för!!!!


sen hade vi bajs svenska!


och sen trodde jag att fia hade dissat mej men sen kom min solstråle och vi var tillsammans och hade jättemysigt!!!<3 skriver mer sen<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka!! <33

AA den jävla ulrika asså!! ahah pusssssar!! <333

2009-12-16 @ 18:56:14
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: Josefin

FAAN VILKEN PISSDAG DU HADE!!

Hahah cp-ulrika!!!



Puss love you!! <3<3

2009-12-16 @ 21:22:12
URL: http://jojojosefin.blogg.se/
Postat av: hedda<3

jaaah verkligen ULRIKA ÄR KNÄPP

vet ni hon har inga barn heller det är nog därför hon är som hon är!!!

2009-12-21 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0