I'm LAAAT

allihopa idag är det den stora dagen i amerika!!! idag får dom alla julklappar!! ;))
Idag vakna jag halv 1 och åt jul lunch :D sen skulle jag och fia in till stan för att jul handla men mamma sa att vi skulle till några kompisar halv 4 och att jag verkligen behöde JULSTÄDA MITT RUM!!
Aja och nu håller jag på att städa men det går inte såå bra för sen ringer andrea L och vi börjar prata vilt!! Och bestämmer att göra något på måndaaag!! <333 det ska bli skit kul vi ska in till stan och shoppa med julia H oxå<33
sen loggar jag in på datan och sätter på en film och här sitter jag än!!! data och filmnöörd som jag ääär!! =//<3
aja pappa har börjat skjata om att jag ska följa med honom till skogen!! =(( =O men jag orkar serigöst inte jag sitter faktiskt fortfarande i pyjamas... =xD <33 aja om någon timme ska jag hem till Frida och hennes familj för att vara där och sedan äta middag hoppas det blir något riktigt smarrigt!! ahahah
aja nu skriker pappa här att jag mååååste gååå ut såå tjengeling<333
PUSS&KRAM
HAR FIXAT MIN MOBIL ÄNNU MERAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0