ROOLIIIIGT!!

Hej alla idag är det mååndag som ni säkert vet xD <3 jag har precis vaknat och ska äta nån god italiensk brunsch!!<3 det ska bli gott hoppas jag!!=D
idag ska vara en rolig dag hoppas jag!!!
jag känner verkligen för att ha skoj så här kommer lite roliga blond skämt!!! hahahha
Varför kunde inte blondinen skriva siffran elva?....
Hon visste inte vilken etta som kom först.
Vad gör en blondin med när hon håller händerna hårt för öronen?....
Hon försöker behålla en tanke.

Hur dränker man en blondin?...
man klistrar fast en spegel på botten av en pool.
det var väll super skojjigt!!! xD
aja... tillbaka till verkligheten<3
idag ska jag ialla fall först vara med sofia<33<33 jag ska hem till henne så fort jag ätit!<3
vi ska ha super roligt!!<333
jag måste köpa en present till min mamma för jag har HEEELT GLÖMT BORT henne=/
sen efter allt kul med sofia såå ska daffy komma till meej och sova över vi ska ha sååå himla kul!!! leka i snön mabyxD se film med varm choklad och aah sånt=)
puss&kram hela dan!!<3
diggar mössan!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du rör min officerhatt igen så dödar jag dig

2009-12-24 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0